Sommarfest 04.06.26

Den 4. juni hadde vi sommarfest, med markering for førskulebarna som skal starte på skulen i august. Det var langbord med saltmat, søtmat og drikke. Barna framførte songar, og det var utdeling av minneperm og solsikke til førskulebarna. Strålande veir skapte ei fin ramme kring festen.

God sommar!

Anette Støyva