eDialog - send post til kommunen på ein sikker måte

Med eDialog kan du trygt sende oss brev og dokument, også om det inneheld sensitive opplysningar. 

Logg inn og send brev til Gloppen kommune via eDialog

Ved å nytte tenesta eDialog, kan du sende oss dokument via ein sikker kanal. Vi oppmodar både privatpersonar og verksemder til å nytte eDialog til å sende dokument trygt inn til oss, tryggare enn vanleg e-post! 

For å bruke tenesta, må du logge på ved hjelp av ID-porten (sikker pålogging).

Slik fyller du ut skjemaet

  • Velg om du er privatperson/innbyggjar (fødselsnummer) eller om du representerer ei verksemd (organisasjonsnummer).
  • Obligatoriske felt er merka med * (raud stjerne).
  • Tittel: Kva gjeld det, og ta gjerne med saksnummer dersom dette er kjent.
  • Kommentar: Her skriv du det du har på hjartet.
  • Laste opp eventuelle vedlegg som (inntil videre) må vere i PDF-format *
  • Klikk på "Send" - førespurnaden blir kryptert og sendt direkte til vårt sak/arkivsystem. 
  • Du får kvittering med referansenummer på e-post (frå svarut.ks).

Fordelen med å bruke eDialog 

  • Du sender informasjon gjennom ein sikker kanal
  • Det gir ein sikker identifikasjon av kven som er avsendar
  • Innsendt post blir sendt rett inn i vårt sak/arkivsystem

Du skal ikkje bruke eDialog dersom

*) Slik kan du gjere om eit dokument til PDF-format: For Word-dokument vel du "Lagre som" og deretter filtype PDF. LibreOffice og OpenOffice har eigen knapp på verktøylinja som heiter "Eksporter til PDF".